Upptagen med annat

Godmorgon! Och förlåt för dålig uppdatering igen.. SORRY!

Jag har verkligen inte haft tid att sitta ner vid bloggen, eller ens vid datorn. Det är tur att vi har en assitent nu som hjälper oss med kommentarerna och svarar på våra mejl osv.

Vad har ni gjort under tiden jag inte skrivit?

Igår var jag på möte till kl halv 9, kom hem, åt, gjorde matsäck till idag, gick och la mig. Inte så rolig dag! Men sånt man får stå ut med. Hur som helst så hinner jag inte skriva så mycket idag heller.. Måste jobba över 1 timme och efter det ska jag och min lillebror ut och äta tillsammans med min mormor! Ska bli supermysigt :)

Bilder ifrån min 20års dag kommer senare I guess. Måste ladda upp bilderna!
xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0