Told you this is my fault

Tjo,

Eminen är just nu mah man! Hahah. jag älskar hans låtar både gamla o nya.
Tänkte om ni ville veta. Ska no gå på konserten med Eminen o han den andra där i new york. Pappa har en del kontakt med NRJ (haha skrev energi först... kul) så han skulle kolla om det var okej att jag och fyra kompisar kom! Ska nog inte vara några större problem tror jag...


Sitter här fortfarande i min ensamhet eftersom la familja är i carribean , nej jag vet inte hur man stavar det...
nästa vecka är det min tur, eller nää men näst nästa! wiiieee...
ska nog börja packa snart vet inte vad jag ska ha med mig. har så himla mycket kläder och grejer som jag måste få plats med. har redan packat två stora väskor och allt är fortfarande inte med.. Typiskt mig.

Saknar min underbara vän Malin med. Jätte mycket faktiskt hon är i Grekland med sin pojkvän så himla mysigt!

Nu ska jag fråga om jag kan få lite mat i magen.


Puss på er

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Tjena snyggingar! När dyker vinnaren upp från veckans blogg? :)

2010-09-05 @ 20:48:18
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej vad kul :)



Hur mår du annars då?



Spännande att fylla systemet ;) haha

2010-09-06 @ 00:00:30
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Tack Hanna! :D <3

2010-09-06 @ 11:00:28
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0