Tankar kring Tom och Bills flytt!

Förstår verkligen inte varför alla gör så stor grej utav att Tom och Bill ska flytta till LA. De ska ju för fan bara hålla på med deras nya album! Och om de sen ska flytta dit "permanent" - fine. Vad spelar det för stor roll? Sen tror jag aldrig att det skulle hända. Inte på flera år iallafall! De säger ju själva att de aldrig skulle kunna tänka sig att lämna landet helt. Då får ni som tycker så grymt illa om det här lita på det! Jag är själv bara glad för deras skull.

Och om detta är pga stalkers. Shame on you! Skulle aldrig för mitt liv utsätta någon annan människa för ett sånt beteénde. Skulle aldrig få ut någon lycka av att förlja efter en annan människa - oavsett om det var mitt favoritband eller någon jag bara tyckte var grymt snygg.

Jag förstår inte varför TH-fans aldrig kan vara nöjda. De gör grymt mycket för oss! Men vissa verkar bara trycka på det negativa. Se bara på senaste turnén där de gjorde 32 konserter - varav vi fick 2 stycken! De turnérade runt i hela europa i en buss och gav autografer överrallt där dom hade tid och kunde. De hade M&G på varje plats de besökte och de berättade för oss under varje konsert att de är så grymt tacksamma för allt vi gör för dom.

Var glada för det lilla istället och sluta fucking klaga. Stör ni er så jävla mycket - så sluta lyssna på dom.

Jag blir så trött.
xoxo, Ida



Kommentarer
Postat av: Fanny

ahaha okej :D

2010-09-24 @ 23:42:23
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Håller med dig och din text (Hoho).

Dessutom är det ett gäng svenskar som planerar en (grov) sista stalker resa innan dom flyttar till LA, man typ WTH? Dom flyttar pga att ni håller på som ni gör. Liksom kul liv att sitta utanför ett hus och vänta på att en bil åker förbi... Det är ju inte direkt som att killarna stannar och hälsar...? TYP SNÄLLA GE KILLARNA LITE ANDRUM!!



:D

2010-09-25 @ 00:15:51
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag håller med dej helt och hållet! Bara för att killarna är vad ska man säga, kända så ska väl dom få göra precis vad dom vill i sitt liv. Jag tycker att det är kul att dom ska åka till LA. Tänk som så att dom ska göra ett nytt album! Det borde alla vara tacksamma över! Det var inte alls längesen som gjorde Humanoid och nu ska dom åka till LA och göra ett till, om dom ska göra det.?

Jag är bara så jävla tacksam över vad dom gör, det är tack vare BILL som vi får dessa fina låtar!

2010-09-25 @ 10:25:02
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0