Tänk på vad du vill - innan du tar till saxen!

Nu har jag äntligen bestämt mig för vilken hårfärg jag ska färga mitt hår! Äntligen. Har varit jätteförvirrad över om jag verkligen ska färga till en annan färg - eller behålla den jag har. Tänker dock inte tala om det förns det väl är gjort och jag är nöjd. (Vissa personer i min närhet har en förmåga att färga likadant..)

Men det blir iallafall klippning, färging + hårförlängning. Har förstört så mitt hår så himla mycket med alla blekningar och färgningar jag har gjort själv så nu är det dags för mig att börja ta hand om mitt hår. Få tillbaka lystern och mitt tjocka långa och fina hår.

Håret är otroligt viktigt för utseéndet och jag förstår verkligen inte folk som säger att "det är ju bara hår". Det är så mycket mer. Fel frisyr kan förstöra ens självförtroende och även ens karriär. Så tänk på vad ni vill - innan ni tar till saxen.

Vad tycker ni?
xoxo, Ida

mars -09

Kommentarer
Postat av: fia

tack så jättemycket! och detsamma verkligen :) ja självklart, följer gärna din blogg. lägger till dig nu! :) kram

2010-09-12 @ 21:29:23
URL: http://fiiaeriksson.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

tackar!;) visst, säg till när du lagt mig så lägger ja till dig! :)

2010-09-12 @ 22:02:23
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0