Svar på tal!

Jag, Hanna fick en fråga av Hanna http://bajsmedmajs.blogg.se/

En fråga till Hanna : Hatar du fattiga människor eller att dom är fattiga?
Haha jag hatar inte fattiga människor, jag hatar när folk alltid ska låna pengar eller låna cigg etc, för att jag tycker det är så jävla ... jobbig, haha jag själv har vart i den sitsen. men nu har jag ju min pappa som betalar allt åt mig. så behöver inte låna pengar lägre

det jobbigaste är att folk säger men du får det sen. Jag vet att 20, 100 spänn inte är så mycket och oftast bryr jag mig inte om sånt heller. MEN när man själv ska låna någonting för man glömt pappa hemma så får man inte det... det hatar jag!

gulligt att jag fick en fråga!! :D


/Hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0