Shoppingsugen

Godmorgon fina läsare!

Har vaknat för ungefär en timme sedan och sitter och tittar på Teen Mom just nu på MTV. Älskar sånna program! Haha.

Igår var jag, Jonas, Leo och Gustavo på bio och såg Resident Evil 2. Jag tyckte att den var grym, faktikst.. Haha. Kanske lite obvious ibland, men vilken film är inte det? Efter det var vi egentligen uppskrivna på Lobby.. Men ingen utav oss + de andra som kom lite senare hade lust att gå dit.. Jag menar. Den enda anledningen varför Lobby är så känt nu, är för att det är Kenza som har hand om det. Och henne kan man ju träffa när man vill annars egentligen.. Så vi gick till Harry B en stund. Inte direkt min stil, och typ av ställe men vi var bara där i typ 1 timme.

När jag och Jonas kom hem till honom satte vi oss framför TVn och tittade lite. Idag hade jag tänkt att åka till Farsta centrum, men klockan tickar och det verkar inte som att det kommer bli något utav det.

Jag hade nämnligen behövt att köpa:
- Vit/svart halsduk ifrån Cubus (som man bara trär över huvudet)
- Ögonbrynspenna
- Brun utan sol ifrån ACO (som är den absolut bästa!)

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0