september is the shit!

Idag är det alltså september. (Den bästa månaden på året!)

Förra året vid den här tiden så gav Rebecka mig en hjärattack. "Tokio Hotel kommer till Sverige nästa vecka!!!" skrev hon. Önskar att jag kunde få ett sånt besked igen.. För fan vad glad jag blev. Då hade jag inte sett de sen Dortmund -08, och det var för långt tid. Nu har jag lovat mig själv att det aldrig få gå så långt tills jag ser de igen..

Den här månaden fyller även Tom, Bill, Gustav och jag år. Tom och Bill 21 år, Gustav 22 år och jag 20 år. Är inte det helt underbart? Svar: JO.

Den 9e september är det även 1 år sen jag började jobba på förskola! Tiden bara rusar iväg.. Antar att det är för att jag tycker att det är så himla roligt. Mer år ska det bli, hoppas jag.

Är det någonting som händer i september som ni tycker om?
xoxo, Ida

Bild ifrån när Jonas fyllde 20!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0