Pengar kan man inte få gott om

Hej pluttisar!

Igår var jag hemma hos Jonas, därför skrev jag ingenting. And damn, I didn't have to! Haha.
Har nästan precis kommit hem nu och har betalat räkningarna över internet, for the first time. Jag känner mig lite duktig!

Kom dock på att jag inte tror att jag kommer ha råd med TH konsert i höst. Jag ska spara som bara den, men eftersom att jag har gått ner i tid nu på jobbet så blir det lite ont om pengar tillslut. Ska försöka komma iväg ändå.. Får hitta en billig resa! Och sen handlar det ju också om ifall jag kommer få ledigt ifrån jobbet. Hörde igår att det var många som skulle söka ledigt i november. Det suger ju!

Nu ska jag klippa gräsmattan.
xoxo, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0