Nu är det dags för färgningen!

Usch. Jag är så nervös! Om 20 minuter ska jag gå till frisören och färga mitt hår brunt. Hårförlängningarna kommer göras om typ en vecka eftersom att hon måste beställa hem håret!

Aaaah, jag är så orolig för hur det kommer att se ut.. Jag har varit blond/ljusbrun nu i ca 1 år.
Förhoppningsvis kommer det motsvara mina förväntningar! Och dessutom så kommer det bli finare när hårförlängningarna kommer i nästa vecka. Det ser jag fram emot..

Förlåt att jag inte skrev igår!
Vi hade nämnligen kräftskiva med släkten och jag hade sjukt mycket migrän så det blev en tidigkväll för mig igår! Har jag dock fortfarande, men inte lika mycket.. Så jag hoppas att det går över snart. Har tänkt att jag ska ringa läkaren när jag kommer hem ifrån frisören.

Weeell. Nu ska jag dra!
Önska mig lycka till!
xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0