Champagne och jordgubbar!

Hej alla goda o glada !
nu har jag precis kommit hem från en lång promenad med min lilla nya hund  och jag min mystiska mr T ska precis sätta på en mysig film, äta ostbricka och dricka lite champagne. eller Jag tycker inte om ost och sånt men det ska inte han behöva lida för! hihi han fattar ju ändå inte svenska liskom! hahaha ne vad taskig jag är. som jag kanske missat att säga är vi på hans pampiga hotell elite här nu när han bor i göteborg och hälsar på mig. Åååh så roligt att träffa honom igen mjaooo


ja back tio fattiga radhus! jag blir så arg, vem fan säger till sin kompis "vilka feta lår du har fått" ?? haha jag är 165 och väger 45 kg? är jag fet medans du är 157 och väger 69? sug av mig lilla gumman


hahah nog om mig.

/hannaa

på hotellet just nu, mjaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0