Beställd!!

 

HAHAHAH, alltså Hanna, du är för rolig! Det roliga är att folk har börjat smsa och fråga om jag lever. Of course I do!

Har precis varit i stan och kom hem för ett tag sedan! Mötte först upp Jonas och sålde kjolen till en jättesöt tjej. Efter det gick vi och åt.. Jag var sjukt hungrig!! (som vanligt i och för sig) sen efter ett litet tag kom Rebecka och Jonas var tvungen att åka hem.

Vi gick och kolla i en massa roliga affärer! Bland annat letade vi efter skinnjackan nedanför - men den var slutsåld överrallt och de kommer tydligen inte få in den igen, vilket sög. Så nu beställde jag den ifrån H&M's hemsida. Den kommer om typ 1½ vecka typ. Den är så grymt jävla snygg!!

Nu ska jag titta på "Se upp dårarna" som går på 4an.
Vad ska ni göra?

xoxo, Ida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0