Våldtagen och bestulen.

Först och främst ska jag säga att min lever mår alldeles utmärkt. Även om den inte skulle göra det skulle jag inte sluta dricka för man blir en bättre människa när man har lite alkohol i kroppen. Det vet alla. Sen har jag en annan creepy sak att diskutera. I natt blev min vän bestulen på sin dator med allt på. Man har ju ofta säker som betyder väldigt mycket på datorn/telefon osv, det har jag iallafall och det har de flesta. Och när sånt händer om man bor på internat och det kommer in en kille som inte ens går på skolan så det sjukt så jävla sjukt också.. Jävla sjuka människor det finns alltså. Tycker inte ni? Nu blir det till att fortsätta kolla på 50 first dates och drömma om min prins. Puzz /HANNA

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte för att jag riktigt förstår sammanhanget här men din mening som du skrev om att man som människa alltid mår bättre utav lite alkohol och att du inte skulle sluta dricka, även om det vore problem med din lever tycker jag var väldigt tråkigt att du skrev med tanke på vilka läsare er blogg kanske har?



Har du tänkt på att det kanske sitter ungdomar som nyligen börjat med att dricka alkohol eller folk som har svårt att säga ifrån, men inte vill dricka? Du muntar upp dom till att dricka alkohol och menar att det är något bra? Nej, man kan faktiskt ha roligt utan alkohol i kroppen.

2010-10-31 @ 22:33:09
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0