Tråkig lista.

1. Jag har insett att min senaste kyss... Var för fleeeera dagar sen! Usch.
2. Jag lyssnar på... Taio Cruz - Dynamite.
3. Jag pratar... Inte just nu.
4. Jag älskar/tycker om... Tokio Hotel
5. Min första riktiga kyss... Kunde helst varit med någon annan.
6. Jag avskyr när folk frågar... Varför jag lyssnar på Tokio Hotel
7. Kärlek är... Ibland det bästa och ibland det jobbigaste som finns.
8. En vän som verkligen finns där... Rebecka. Always
9. Jag kommer alltid att... Finnas hör henne också.
10. Jag är hemligt förälskad i... Som om inte alla vet det redan?
11. Sist jag grät var... För jättelänge sen för jag kommer inte ens ihåg det.
12. Min mobiltelefon är... Seg.
13. När jag vaknar på morgonen... Vill jag bara somna om.
14. Innan jag går och lägger mig... Ringer jag Jonas och säger godnatt.
15. Just nu tänker jag på... Jonas.
16. Bebisar... Är helt underbara.
17. Idag har jag... Varit hemma och varit sjuk.
18. I kväll har jag... Mått illa och haft ont i magen.
19. I morgon kommer jag... Vara hemma och förhoppningsvis må lite bättre än idag.
20. Jag vill verkligen... På Tokio Hotel Reebok turné.

Bjuder på en snygg bild ifrån Grekland! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad har du för dig ikväll? Vilken härlig blogg! Kika gärna in på min blogg! :D Kram

2010-10-14 @ 21:09:36
URL: http://trydefeldt.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: tack! :D

2010-10-14 @ 21:26:19
URL: http://josefinek.se
Postat av: Intensive Cravings

Tack så jättemycket! Javisst kan du följa oss, om du inte vill missa när nya saker kommer in. Kommer att komma massor av ringar inom kort!

Mvh Madeleine

2010-10-14 @ 22:32:15
URL: http://intensivecravings.blogg.se/
Postat av: Rebecka

I <3 dig! Alltid.

2010-10-15 @ 02:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0