Tråkig lista igen fast by hanna dåååråååååå

1. Jag har insett att min senaste kyss... Var himla bra
2. Jag lyssnar på... Matildas tjöt
3. Jag pratar... mycket
4. Jag älskar/tycker om... Tokio Hotel
5. Min första riktiga kyss... var slemmig
6. Jag avskyr när folk frågar... frågan hur det går med jobb
7. Kärlek är... bögigt.
8. En vän som verkligen finns där... pRins Robert
9. Jag kommer alltid att... komma ihåg hur snygg jag är.
10. Jag är hemligt förälskad i... min prins
11. Sist jag grät var... För ett tag sen när jag inte fick som jag ville.
12. Min mobiltelefon är... himla bra.
13. När jag vaknar på morgonen... måste jag somna om så jag inte är sur på dagen.
14. Innan jag går och lägger mig... kollar jag alltid på HIMYM
15. Just nu tänker jag på... Cola
16. Bebisar... Är snuskiga
17. Idag har jag... Varit med lisa o kollat eclipse.
18. I kväll har jag... lekt med Matilda
19. I morgon kommer jag... kolla på idol
20. Jag vill verkligen... På Tokio Hotel Reebok turné.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0