The end is near

Jag har så jäkla tråkigt alltså. Sitter och läser/ögnar igenom massa meningslösa och tråkiga bloggar som altenativt klagar eller skriver varannan månad.. Så jag sysselsatte mig med att fota lite ego bilder. Snygga som fan, här får ni en. Älskar den lilla mysbelysningen uppe i hörnet på bilden, hehe. ;)

Förresten. Mitt fina brunpuder ifrån YSL ramlade i golvet igår! Det sög kan jag säga. Så nu är allt borta! Jag måste åka och köpa nytt.. Men är för lat! Får typ gå in på Lindex eller nån sån skitbutik i Högdalen imorgon när jag ska ut till förorten och hälsa på farmor och farfar tillsammans med min lillebror och 2 av mina kusiner!

xoxo, Ida

Me, myself and I


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Alltså hahaha, du är för jävla rolig! <3

2010-10-11 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0