Svar på tal: Miss anonym

Jag förstår inte riktigt vad grejen är med vissa läsare. Vi har ca 800 om dagen (inte alls många om man jämnför med storbloggarna) och ändå finns det sjukhuvuden som bara vill förstöra.

Senast förra veckan fick jag en kommentar ifrån en Anonym - såklart - läsare som skrev att Rebecka hade "tröttnat" på mig. Haha. Och igårkväll strömmade det in kommentarer där någon (ja, det var en enda person eftersom den hade samma IP-adress) skrev att Jonas hade varit otrogen på hockey matchen han skulle på. Tydligen skulle ha haft lite roligt med någon annan tjej.

Måste tyvärr förstöra det roliga för dig - Miss Anonym.
1. Nej, Rebecka har inte tröttnat på mig. Vi är fortfarande vänner och ingenting kan få mig att ändra åsikt om det - aldrig. Alla borde ha en vän som henne, så jag förstår varför du är avundsjuk och vill förstöra.

2. Hahaha. Nu förstår jag varför Kenza inte ville skriva ut i bloggen vem hennes pojkvän var. Och för att svara på ditt lilla påstående så nej - Jonas var hemma. Han gick aldrig på matchen eftersom han har så ont i sitt ben så att han inte ens kan gå.

Som tur är finns det andra gulliga läsare som alltid ger bra feedback, och det är det vi älskar och det som får oss att vilja fortsätta blogga. Fortsätt så! We love you.

xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: anna

Sånadär läsare är verkligen jätte tråkigt.. Men det är bara att man står på sig :) Jag gillar starkt din blogg iallafall!

2010-11-01 @ 00:28:09
URL: http://annawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0