Sjukt inlägg? ..

... Läs inte i så fall! Ja iallafall, jag och mina kompisar har en väldigt, vad ska man säga... Öppen relation. Vi pratar om ALLT och då menar jag verkligen allt. Om bajs, hur vi bajsar, hur länge vi bajsar! Vad vi gör när vi gör det osv osv. Vi pruttar alltid inför varandra. Eller där får jag nog säga dom. Jag kan inte göra det. Jag må vara din i kanten det finns ju alltid en hemlighet om alla. Eller? Vi pratar också om mens hur vi mensar Hahaha jag ligger i min säng och skrattar åt att vi är så jävla sjuka egentligen. Men det är väl så det ska vara? Ingenting är pinsamt eller hur. Är inte ni och era vänner såna? /HANNA

Kommentarer
Postat av: emeliiens

kanske inte riktigt så öppna, men lite öppna iaf haha :)

btw, din design är väldigt konstig när man ska kommentera i opera, halva rutan täcks av arkiv rutan :) bara så du vet :)

2010-10-24 @ 11:31:31
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0