Nu kan du tidsinställa inläggen med blogg.se!

Halsont, tungt huvud, ont i kroppen + nackspärr. Det är vad min helg har bestått av hittills. Grymt va? NOT. Blev däremot lite glad nu när jag skriver inlägget och ser att blogg.se äntligen har skaffat sig en ikon som gör att man kan tidsinställa inlägg osv. Hur bra som helst ju! :)

Har precis kommit hem ifrån Jonas iallafall. Sov hemma hos honom inatt! Igårkväll var vi nämnligen på premiären av Paranormal Activity 2. Har ni ett 1an? Filmen var iallafall grym.. Precis som den första! Något jag kan rekomendera verkligen.

Nu ska jag svara på lite fina kommenater! Grymt också att så många vill vara med i tävlingen om goodiebagen :) blir jätteglad över att se hur många sött  ni skriver om bloggen.

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0