Migrän och bloggtorka

Hejsan hoppsan.

Wasup? Jag har typ ingen lust att skriva för jag har migrän och typ bloggtorka. Det kommer väl komma upp några inlägg, men just nu vill jag bara att städaren ska plocka upp alla saker som ligger i mitt rum, komma upp med tvätten osv. Helt sjukt hur människor kan jobba så långsamt!

Har också grym lust att göra om bloggen. Tycker våran design är så himla tråkig nu. Har tröttnat så himla mycket på den! Vad tycker ni? Och har ni några förslag på hur ni vill att den ska se ut?

Btw, vart fan är våra datum till Reebok konserten? Det kommer säkert inte ens bli av med tanke på allt de tydligen ska hinna med iår. Typiskt.

Oj, det blev visst ett litet längre inlägg än jag trodde.
Hörs senare.

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0