Jag kan ha sätt det värsta!

Fyfan säger jag bara. Fick ett mail av min mammas kompis om hur dom dödar massa delfiner i Damnark. i DANMARK?! wtf det är ju vårt grannland har dom inget bättre för sig än att döda stackars hjälplösa delfiner? Jag bokstavligtalat spyr när jag tänker på det. får kväljningar! Det är fan insane, jävla idioter. ursäkta språket. eller nä gör faktikst inte det.
Ska skicka bilderna till ida så hon får lägga in dom på detta inlägget.
jävla sjuka värld alltså.

Ja back to normal!
Sitter och väntar på god mat oxfile blir det idag! vi beställde från en resturang idag är det fredag då ska man inte behöva laga mat! fyyy vad gott.
Sen senare ikväll blir det faktiskt idol. Pappas kompis fixade så vi fick kolla i en biosalong hur coolt är inte det då?! mega coolt.


en sak till
jag saknar Tokio Hotel





/HANNA


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar med TH!

2010-10-09 @ 13:08:46
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0