I am never alone.

Gud vad jag saknar London och hela den resan. Tack Rebecka för att du gjorde den så himla bra! Och med det säger jag godnatt.

 

Imorgon börjar jag klockan 9 och efter det ska jag hem och duscha och ta det lungt.. För på tisdag ska jag nämnligen öppna på jobbet - helt själv desustom. Lite scary men, men. Har ju öppnat själv förut - men inte där jag jobbar nu! Och dessutom ska jag till läkaren på tisdag. Ännu mer scary! Jag hoppas verkligen att det går bra. Usch, jag hatar sjukhus och läkare. Får en obehaglig känsla i hela kroppen när jag tänker på det.

 

Jaja, sov gott finisar.
xoxo, Ida

London i juni 2010.


Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Tack! Javisst, säg till när du har lagt till mig! :)

2010-10-31 @ 22:37:07
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0