Håller på att bli sjuk!

Godkväll gullisar! Har precis varit på ytterligare en promenad. Det är så mysigt att gå i löven tycker jag. Nu ligger jag i min säng och kollar på scrubs det är så roligt! Missade dock HIMYM förut:( det suger ju älskar det programmet. Imorgon har jag big plans! Gud jag är så glad! Wiee. Tänkte påminna er om hur grym ida är som står för allt det roliga i Bloggen, önskar vi kunde bo närmare och leka varje dag! Vi har ju inte pratat på några dagar nu och det suger lite! Men hoppas hon kan komma hit till "avenyn" och hänga med mig! Nu ska jag faktiskt måla naglarna. /HANNA

Kommentarer
Postat av: Olivia

följa varandra via blogglovin ?

jättefin blogg :)

2010-10-17 @ 22:31:33
URL: http://kungenolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0