Friday I'm in love

Hej finisar.

Förlåt för att jag inte har skrivit! Verkligen. Jag har inte haft tid helt enkelt. Har haft fullt upp hela veckan så jag har inte ens hunnit spana in vännernas bloggar eller kunnat tidsinställa inlägg. Somliga har ju ett liv utanför bloggen liksom :).

Imorgon ska jag träffa Rebecka och vi ska äta middag ute tillsammans och sen gå på bio. Hur mysigt låter inte det liksom? :) Haha.

Tänkte försöka tidsinställa några inlägg, och sen kan jag säkert mobilblogga lite i helgen! :) Dessutom ska jag ju utse en vinnare utav GOODIEBAG-tävlingen. Ni har fortfarande några timmar på er att delta. Klicka HÄR för att komma till tävlingen.

xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: Erika

Håller tummarna :D

2010-10-29 @ 17:55:19
URL: http://justerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0