Första tidsinställda inlägget!

Hej på er hörrni. Testar att tidsinställa inlägget en gång för alla :) Spännande. Jag hoppas att det funkar. Mejlade ju till en på blogg.se efter alla problem som varit med den här plattformen (blogg.se) och skrev att om de inte fixade till detta + tidsinställt inlägg så flyttar vi över våran blogg till Wordpress. 1 vecka senare, ser jag att ikonen finns! Tacka mig och Hanna allihopa. Tack vare oss har vi nu fått den här funktionen. Hope you like it.

Nu sitter jag antagligen hemma hos Anna och Nico och ska äta middag. Undra vad det blir? Jag gissar på något pasta liknande..

Bruna jag i Grekland.

xoxo, Ida


Kommentarer
Postat av: ParfymeraMera UF



Hej vi är fyra tjejer som går sista året på gymnasiet och har fått chansen att starta, driva och avveckla ett UF-företag under ett år! Hoppas du vill följa vårt UF-år med bloglovin och sprida vårt lilla företag till dina nära och kära.



Vi kommer att sälja en liten, mini parfymflaska som du med två enkla steg fyller på med din favoritdoft. Perfekt när du inte vill ta med din ömtåliga parfymflaska eller när din parfymflaska faktiskt inte får plats i en liten väska när du ska ut på fest. Vår produkt kan du ta med ÖVERALLT!



Kanske något du är intresserad av? Eller varför inte födelsedagspresent eller julklapp till någon? :)



Med vänlig hälsning,

ParfymeraMera UF

2010-10-24 @ 17:27:01
URL: http://parfymeramera.blogg.se/
Postat av: Anna

hej, hoppas allt e bra. japp ska kika in på din tävling. jätte fin blogg du har

2010-10-24 @ 18:35:39
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0