Das ist der letzte tag

Vafan är problemet med bloggarna?! Förstår inte varför blogg.se alltid ska ha en massa jäkla problem. Funderar starkt på att flytta över våran blogg till Wordpress eller börja blogga på någon helt annan plattform.

WEELL. Nu är jag helt färdig och väntar på att tiden ska ticka så att Hannas tåg ska rulla in på Centralen. hehe! taggad till max är jag också inför ikväll! Har suttit och lyssnat på en massa partylåtar och yey vilken rolig kväll vi kommer. Tyvärr så kunde inte Ida och Lina komma, men jag hoppas att vi ses snart ändå liksom :)

Har med mig kameran såklart, så bilder kommer! ;)
xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: Malin

Ta hand om Hanna och sup henne FULLAST på stället, hon behöver det ! :)

2010-10-02 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0