Besöksrekord!

Just nu sitter jag och tittar runt lite på olika hemsidor där det finns andrahands-lägenheter att hyra. Det skulle vara så himla härligt att flytta hemifrån. Få ta hand om sitt eget hem, ha sina egna regler. Diska, städa och tvätta när man vill. Tycker ni inte?

Jag har hittat ett par riktigt fina lägenheter här i Stockholm som jag har mejlat. Så vi får helt enkelt vänta och se hur det blir ;). Om jag börjar plugga i vår så blir det ju dock lite svårt med inkomst osv. Men vi får vänta och se. Jag är jättetaggad hur som helst!

Gick även in och tittade på statistiken idag när jag kom hem och såg någonting underbart! BESÖKSREKORD - 766 unika besökare. Och dagen är inte ens slut. Behöver jag ens säga att jag älskar er allihopa kära läsare. Det är så himla roligt att se att ni läser och man får så otroligt mycket glöd av era underbara kommentarer. Forsätt så allihopa :)

xoxo, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0