Ringar och andra accesoarer

Jag är så himla dålig på att använda accesoarer, och framför allt ringar. Det är ju så sjukt snyggt! Men jag har verkligen så himla svårt att hitta ringar som passar till mina pinnsmala fingrar. Nu ska jag dock bli ändring på det.. Jag har nämnligen hittat ett par snyggingar på forever21. (En av mina favoritsidor!)

Här är några av snyggingarna. (Klicka på ringarna för att få veta mer)






Oj, vad många det blev! Haha. Och fler har jag sparat i "Mina bilder".. Kunde inte sluta titta. Allra mest gillar jag ringarna som är silvriga och svarta. Tycker det passar så otroligt bra tillsammans. Och dessutom så är jag ju en silver älskare, haha..  (Jag gillar alltså silver mer än guld ;))

Brukar ni använda accesoarer?
xoxo, Ida



Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja men precis :D



fett heta ringar! dör för ringar

2010-11-15 @ 21:28:38
URL: http://leikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0