Tidsinställt: Paradise Hotel 2010



Just nu sitter jag bänkad framför TV:n och tittar på Paradise Hotel. Jag tänkte även göra lite popcorn och krydda dom med aromat! Har ni testat det? Haha. Det är verkligen så sjukt gott.

I kvällens Paradise Hotel så hoppas jag att Sandra (som vann Parallel Hotel) kommer tillbaka till paradiset.. Antar dock att hon kommer nästa vecka, haha. Dessutom såg jag på reklamen för dagens avsnitt att det ska bli extra mycket drama. Hoppas hoppas!

Blod, skrik och alkohol blir alltså kvällens avsnitt ;)
Brukar ni titta på Paradise Hotel?

xoxo, Ida

Jag hatar att Julia, Lina och Andreas har åkt ut! Känns inte som samma program :(

http://images.starlounge.com/2010/09/28/paradise_20101.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0