Svar på tal: Malin undrar..

SVAR: Hejsan hoppsan Malin!

För att svara på din fråga då.. Ja, folk tycker väl att vi har en fin blogg I guess? Och sen vill dom ju självklart att en sådan framgångsrik blogg ska gå in på deras!

Och att "följa någons blogg via bloglovin" betyder att man prenumererar på den. Så, så fort personen i fråga har uppdaterat bloggen så får man som ett meddelande att ett nytt inlägg har skrivits. Du ser högst upp på bloggen på sidan, där det står "Om Hanna"? Där står det att det just nu är 48 personer som följer våran bloggen :). Förhoppningsvis blir det fler.

Hoppas du är nöjd med svaret! :).
xoxo, Ida

 


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: hihi ja, sjukt störande att ha ont i EN tå liksom... varför ska den förstöra min annars awesome vecka liksom xD

2010-11-12 @ 10:58:56
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: ebba

sv: nejdå så farligt är det inte, den är bara rejält stukad så jag försöker att gå på hälen eller bara se till så att jag itne lägger tyngd på tårna :) sen så brukar min kille hjälpa mig om det är nåt jag får ont av haha, typ trappor... x) är 6 trappor upp till matsalen i skolan så ja.. det var inte så roligt..

2010-11-12 @ 11:20:29
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte nöjd med svaret, tack :)

2010-11-12 @ 11:50:02
Postat av: JOHANNA

Fin blogg.



Några planer inför helgen? :)

2010-11-12 @ 11:57:32
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0