Sjukhusveckan.

Fyyy vilket äckligt väder det är! :O Sånna här dagar är jag lite glad att jag inte får gå ut..

Anna skulle egentligen ha varit här nu, men hennes lilla systerson fick svårt att andas så de var tvugna att åka in till akuten med honom. Stackarn! Håller alla tummar jag har kan jag säga. Tycker att det har varit allt för mycket akuten och sjukhus på senaste veckan bara.

Måndag - Akuten.
Tisdag - Vårdcentralen.
Lördag - Vårdcentralen.
Tisdag - Akuten.

Och jag som inte ens tycker om läkare! Märkte nu när jag skrev ner den här listan hur dagvild jag börjar bli, haha. Visste inte ens om det var måndag eller tisdag idag. Det är tisdag va?

xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

allt bra? :D

2010-11-09 @ 12:55:39
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0