Paradise Hotel

 

Tittade precis på Paradise Hotel och är så grymt sugen på att få se nästa avsnitt. Hej-Ida-är-beroende. Jag tittade inte alls förra året, men nu fan. Bättre än någonsin. Blev så himla glad att JP åkte ut! Och det har jag till och med sagt till honom ;) Det skriker osäkerhet om honom och det är antagligen därför han hela tiden måste försvara sig med spelet. Jag tycker helt seriöst, med handen på hjätat, synd om honom.

Följer ni Paradise Hotel?
xoxo, Ida

Jag för några veckor sen..


Kommentarer
Postat av: anna

Jag själv följer inte paradise hotel, men kan tänka mig att om jag väl börjar se på det så blir jag med beroende ;)

2010-11-02 @ 22:22:04
URL: http://annawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0