Njurbäckeninflammation + sjukskriven.

Hej allihopa!

Nu ska jag äntligen uppdatera lite. Igår var jag hemma ifrån jobbet eftersom att jag spydde både på natten och på morgonen. Trodde att det antingen var mina nya migrän-tabletter eller magsjuka. (You never know liksom jobbar ju på förskola, haha.)

Igår orkade jag inte ens lyfta mig upp ur sängen, så jag var sängliggandes hela dagen.. Jag hade superont i magen och nedre delen av ryggen och kunde inte finna ro i kroppen när jag låg ner så jag har sovit jättedåligt inatt. Imorse när jag gick upp och kissade hade jag ont i hela ryggen och ännu ondare i magen - så att jag knappt kunde gå upprätt. Och när jag kissade kom det blod, usch. Kanske inte alls så mysigt för er att veta, men känner att jag behöver förklara mig lite varför jag inte uppdaterat, haha.

Ringde vårdcentralen och fick en akut-tid. Väl där tog dom en massa prover. Blodprov, blodtryck, kollade hjärtat + tungan, tog tempen, kollade urinet, kollade njurvärdet och klämde och kände en massa på magen och ryggen för att se vart jag hade ont. De kom iallafall fram till att jag hade njurbäckeninflammation. Läkaren var jätteglad att jag kom - för om jag hade väntat 2-3 dagar till så hade jag varit tvungen att åka till sjukhuset direkt och bli inlagd. Nu är jag iallafall sjukskriven tills jag mår bättre.. Max till på torsdag hoppas jag. Då har jag varit hemma en vecka.

Min nya drog - Tranbärsjuice

http://salta.blogg.se/images/2009/p3170016_32506378.jpg


xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: anna

stackare! krya :)<3

2010-11-06 @ 19:40:20
URL: http://annaojendal.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Hej :)

jag hoppas din lördag kväll har varit bra :)

och undrar bara vad ud har hittat på i helgen :)

kram Liindblaads

2010-11-06 @ 21:57:55
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Laila♥

krya på dig=)

2010-11-06 @ 23:28:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0