Lite nervös, faktiskt.

Godmorgon alla fina.

Jag har precis vaknat och ska gå ner och äta frukost snart :). Sen bär det av till frisören. Det är tur att hon är så nära nu när jag är sjukskriven eftersom jag får ont av att bara gå ca 500 meter. Är däremot lite nervös. Jag ska ju liksom ta bort mina hårförlängningar.. Haha. Jag vet ju inte ens hur långt mitt riktiga hår är nu? Jag har en rejäl utväxt, så lite har det ju växt iallafall under de här 2 månaderna. Men sen ska hon ju klippa och färga det också efter att hårförlängningarna är ute.. Så kortare blir det.

Tur att håret växer ut igen iallafall! :). Och tur att jag kan sätta i hårförlängningarna när jag vill inom ett par år om jag ångrar mig.

xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-11-12 @ 10:11:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0