Mobilblogg: I belive in you

100media_imag055 (MMS)

Just nu sitter jag och tittar lite på "Berg flyttar in". Just nu är det hos Robert Gustafsson ;) as kul! Hahaha.Jag tycker Carina Berg påminner lite om ett litet barn, iallafall i den här serien. Det kanske bara är en image, men alla hennes frågor, sättet hon svarar, hur hon är och hur hon reagerar på vissa saker! Haha. Tycker inte ni det?

Dagen på jobbet har gått bra iallafall. Jag har däremot varit helt ofc i hjärnan idagen. Vet inte varför.. Jag testade också mina nya - DYRA - tabletter. Ber mer illamående än vad jag brukar bli vid ett vanligt anfall. Så jag vågar inte ta en till, trots att jag fortfarande har ont. En utav de tabletterna jag brukar ta kan jag inte heller ha, eftersom man inte får blanda olika migrän-tabletter på mindre än ett dygn. Nu ska jag gå och dricka ett stooooort glas med vatten.. Är så dålig på det! xoxo, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0