Hela veckan är förbi.

Känns som om den här veckan har rusat förbi. Helt sjukt! Jag blev helt chockad idag när jag såg kocken på jobbet med en stor gryta som innehöll soppa. Varför? Jo, för att vi äter soppa varje torsdag och jag som bara trodde det var onsdag.. Jag har känt mig helt lost i hjärnan hela veckan. Men framför allt igår och idag. Dont know why! Tror att det kanske har att göra med mina migräntabletter? Imorse kände jag mig helt kraftlös och hade inte ork till någonting.. Sjukt.

Imorgon är det iallafall helt plötsligt fredag och då ska jag förhoppninigsvis träffa Jossan. WOHO! Var jättelänge sedan vi sågs nu. Inte okej tycker vi båda ;) Vet inte riktigt vad vi ska göra. Men det blir väl stan eller så. Vad ska ni hitta på i helgen?

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0