Hårförlängningar bort - check.

Har pratat med Rebecka i telefon ett tag nu. Var så otroligt skönt att prata med någon som förstår och tycker likadant :). Saknar henne som tusan gör jag också!!


Imorgon har jag även bokat in att ta ut mina hårförlängningar och färga håret. De har börjat bli så himla tovigt och så. Dock tror jag inte att jag sätter i dom igen! Inte den här månaden iallafall. Jag får helt enkelt vänta någon månad :). Är grymt nöjd att jag har testat på det här iallafall, med den skonsammaste metoden för ditt eget hår också!

Det finns en annan metod för hårförlängningar också som heter keratinvax. Men det suger!! Det förstör ditt hår - rakt av. Och dessutom kan du inte "återanvända" håret du köpt. Det kan man göra med mitt - i flera år.

Min frisör är den bästa iallafall!
xoxo, Ida


Kommentarer
Postat av: linnea

var med och tävla om dagens blogg innan 22.00

2010-11-11 @ 17:58:58
URL: http://hhanssson.blogg.se/
Postat av: Sandra

whaat? jag har löshår med keratinvax just nu och har läst att det är den skonsammaste metoden, men usch om mitt eget hår blir förstört.. vilken metod använder du då? :D

2010-11-11 @ 18:31:16
URL: http://sandrawesterlund.blogg.se/
Postat av: elin

En fråga bara, vad har du för typ av löshår då, eller hur man ska säga x]?

För jag vill jättegärna ha löshår, men vill ju inte att mitt hår ska förstöras :/

2010-11-11 @ 18:36:18
URL: http://dduckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0