Dagens tips: Av Whitney Port

 

"The City"-stjärnan Whitney Port är uppenbarligen naturligt vacker. På den här bilden har hon inte ens en gnutta smink. Nu avslöjar hon på sin blogg hur hon gör för att bli snygg på bara fem minuter, både till vardags och till fest!

Whitney Port är minst lika snygg utan smink!

 

Till vardags:

1. Jag mixar Fresh High Noon med Fresh Soy Face Cream för att få en fin solkysst bas. 
2. Jag pudrar på med i.d Bare Minerals Powder med Spf 15 för att jämna ut min hy. 
3. Jag tar solpuder på mina kinder, hårfäste och käklinje. Jag använder Guerlain No. 1 for Blondes
4. Sedan tar jag rouge på kindbenen, pannan och näsan. Jag använder NARS Orgasm Blush.
5. Jag använder Anastasia brow gel för att ge mina ögonbryn en fin form.
6. Jag tar Benefit Eye Bright higlighter under mina ögonbryn. 
7. Sedan böjer jag mina ögonfransar med Sephora eyelash curler. Ibland när jag känner för att vara extra fin sätter jag på lite mascara från Maybelline.

 

Till fest:

1. Jag använder samma bas som till vardags. 
2. Jag tar på Stila Smudge Pot med en vinklad sminkborste som eyeliner. 
3. På läpparna älskar jag att använda Fresh Sugar Lip Stain med Spf.

 

Whitney Port i två olika festmakeuper.

Whitney Port i två olika festmakeuper.


Kommentarer
Postat av: sanne

hah okej :P jo jag har migrän, men jag använder bara iprem för de funkar oftast jättebra för mig, läkaren rekomenderade att jag bara skulle fortsätta med det, men om de blir värre så finns det ju massor av olika tabletter :) använder du något speciell? =)

2010-11-16 @ 22:23:15
URL: http://sannepanne.blogg.se/
Postat av: Louise

Hon är så vacker! :)

2010-11-17 @ 00:43:07
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0