Can't feel any difference

Hej underbara ni.

Det är helt otroligt hur glad man blir av att se era fina "krya på dig" kommentarer och mejl som ni skickar. Tack finisar!

Jag känner inte så jättestor skillnad ännu.
Är fortfarande öm i ryggen och magen + att jag blir helt slut av att gå upp för trappan till mitt rum här hemma. (Vilket inte är många trappsteg) Men jag ska vila upp mig så jag blir säkert frisk snart.

Varför jag inte uppdaterade något mer igår var dels för att jag inte orkar sitta vid datorn och för att jag fick migrän. Har fortfarande lite migrän, men om 1 timme får jag ta en tablett (måste matcha in tiderna med min antibiotika..) Ska iallafall försöka uppdatera lite mer idag.

Hur mår ni idag? :)
xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0