That day never came

Har blivit ganska mycket om Tokio Hotel de senaste dagarna har jag sett.. Så därför ska vi försöka dra ner lite på det! Haha. Men svårt när de tar upp en stor del av ens liv och tankar.

Hur som helst så fick jag en bild mmsad till min mobil av Hanna. Hon var supersnygg! En riktig babe. Alla killar i Göteborg borde hålla ett extra öga öppet ikväll, haha.. Hennes privata chafför skulle hämta upp henne med deras limousin för någon timme sen tror jag, så nu är de väl snart framme där balen ska vara. Om några dagar får vi antagligen bilder :)

Jag har inte lagt in några bilder ifrån gårdagen ännu eftersom att det nästan bara finns bilder på min lilla kusin, och jag vet inte ifall jag får lägga in bilder på honom här. Vi har ju trotts allt över 100 unika läsare nu, redan! Så det känns onödigt just nu. Vi får se om det kommer upp bilder vid ett senare tillfälle.

Vad har ni gjort idag? :)
xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0