Skulle publiceras kl: 12:58 idag

Hej alla söta.

Har rast i 5 minuter till så jag tänka att jag skulle mobilblogga lite, haha. Läste Hannas inlägg hon hade skrivit nyss! Sötnos alltså. Hihi! Längtar tills nästa helg, då du kommer. Det var ganska bra att hon inte kom nu i helgen eftersom att jag har fått feber! Men det är bara jobba vidare. Har tagit en alvedon precis, så jag hoppas att det går över.. Slutar 15:45 idag, tjoho! Så bara 3 timmar kvar nu. Btw så är jag lite avundsjuk på Rebecka och Essi som är i Tyskland nu och ska gå på Comet ikväll. Och kanske även efterfesten! Förstår inte varför jag inte åkte? Fan vad dum man är ibland.. Jaja, nu är min rast slut.


Hörs senare!
xoxo, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0