SVAR PÅ TAL!



Vad är en dag utan Kissies blogg? alldeless aldeless underbar! hahahah.. hon är så jävla snygg och underbar och har så rätt i allt hon säger! och hon är det bästa jag vet! Okej jag ljuger. jag vet att hon Älskar uppmärksamhet darför tänkte jag ge henne lite av det goda jag har att dela med mig!

ta dina sillisar och dra! tobad att jag fick naturligt snygga tuttar då och du fick små russin tuttar och är så "söt" att du måste fylla ut allting! haha din lilla anka!

äsch vet inte vad jag ska skriva om bruden hon är ful iallafall men rätt rolig ändå!


Kommentarer
Postat av: evelina

Hahaha helt rätt!

2010-05-22 @ 23:57:23
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0