Idag är det inte jag som är kung

Har ni märkt att jag är jäkligt dålig på att skriva! och lägga upp bilder, för isf ska jag berätta varför!

1, jag sitter nästan aldrig vid datorn för att jag har ett liv. Nej jag skoja. för att jag tycker det är så tråkigt.
2, jag kan inte lägga upp bilder från min dator för att jag har blockerat pop-up grejen och det går inte att ta bort den. DATA NÖRD SÖKES!

men nu ska jag iallafall skriva lite, eller försöka iallafall!
i fredags var vi ju ute, kan inte säga att det var det roligaste jag vart med om men det var kul iallafall! mycket bättre i stockholm måste jag säga! älskar sthlm! vi var på något b-ställe iallafall och det sög röv men vi gjorde stället farligt.
i lördags var jag med mina fränds och shoppade lite. det var mysigt. fast ett tips gå aldrig runt i stan bakis!  det var det västa. jag köpte iallafall en jätte söt klänning som jag hade tänkt att ha på studenten! enda problemet var bara att den var för liten öäver mina buuubis. dom är ju rätt stora så att säga.
köpte också en aaas snygg bikini som jag föll för. eller överdelen iallafall! den gillar jag väldigt mycket. underdelen är b.

idag händer det absolut ingenting jag orkar ingenting idag, ska pallra mig ner och äta thaimat hade jag tänkt mig men vet inte om jag orkar än.

nu ska jag njuta av en massage av min massör ronaldo.

chao /hannis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0