Hanna's back in town

Hej alla goa och glada fluffisar...?
Jag är sämst på att skriva här and you know it. Men jag har så himla mycket just nu. Hihiiiii, studenten är ju på fredag, så är så himla nervööööös! Fyfan va GÖTT det är alltså. Som tur är... Så är Ida bäst på att uppdatera, she rocks. Okej be nice to her. haha jag känner att den bästa engelskan tar över mig. Har pratat engelska hela dagen! jag ROCKAR.

Fick precis för mig att jag ville vara med i Paradise Hotel. Haha jag hade sååå passat in där. Eller nej tror inte det. Hade aldrig kunnat ha .. Samlag i TV. inte direkt min grej det där men det hade vart kul faktikst. Sen kan jag gifta mig med Mr. Cimon. är han het eller är han het. FETT HET. han är inte alls snygg men det är något med han som jag gillar.

Ja iallfall börjar jag bli riktigt nerviiiiig för Fredag. OH MAH GADH.

nu ska jag fortsätta kolla på 2 ½ men. Inte okej egentligen, längtar tills ikväll när Scrubs och How i met your mother kommer. Det är bäst. barney och marshall (stavas?) och JD in maaaaah <3 haha turk är fett snygg med....

 

 

Men hejdå har inte tid.. höhöhööhöh pussilipusssssssssss <<33<3<3<3<3<3<3<3 hjärrrrtaa er

 

/tönthanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0