Hanna & Ida goes emo?

Godmorgon!

Haha. Fan vad emo jag och Hanna blev igår. Hon skällde ut sin pappa för att det inte fanns bensin i deras privata flygplan. Men han är tydligen redan påväg till Bryssel för något arbete/möte så han kunde inte ringa någon som kunde hjälpa oss.. Så förhoppningsvis så kommer Hanna upp nästa helg istället. Men det är så typiskt, för ikväll är det ju Comet och jag har absolut ingen att kolla med. Så himla tråkigt! Inte direkt många av mina vänner som tar sig tid att kolla på en gala Tokio Hotel ska vara med i på en fredagskväll.. Haha.

Well. Nu ska jag iväg till jobbet! Har blivit förskyld nu.. Första gången på typ 3 månader. Men nu är det tydligen dags igen :( hörs mer senare. Nu ska jag ut i solen.

xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: De finns på have2have.com :)

2010-05-21 @ 08:14:34
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0