God morgon!

eller kanske god eftermiddag för er? vad vet jag? bryr mig inte heller!
haha för mig är det iallafall morgon och jag vaknade för kanske 20 min sen!
ingen äcklig städerska som väckte mig! helt underbart är det!

så himla skönt att vi har super väder här i Göteborg! eller inte lika fins som det var i helgen dock men det är varmt iallafall! Sitter och funderar på vad man ska hitta på idag, pappa kommer ju hem så kanske får umgås med honom lite.. eller fjäska lite så man kan få lite cash kanske! hihi. Behöver nya kläder till sommaren! fast en söndag kanske inte är bästa dagen att shoppa på?!


ikväll är det iallafall Gossip girl och wipe out eller" best of wipe out" iallafall!
sen skola imorgom och 12 dagar kvar till STUDENTEN!


/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0