Dialog med en 5åring idag

Innan jag dör av migränen måste jag bara skriva ned det här för att komma ihåg att titta på när jag är lite nere, haha. Har ju jobbat med 5åringarna idag och då hade jag och en utav killarna i gruppen en liten dialog..

Pojke: Ida, har du ett barn i magen?
Jag: *tittar på magen* Är jag så tjock?
Pojke: Ja
Jag: Vill du känna om barnet sparkar?
Pojke: Ja *känner på magen* Oj, vilken hård mage du har
Jag: Japp, det är bara för att jag har så mycket muskler.
Pojke: Aha.. *ser besviken ut*

HAHAH. Låter inte alls roligt! Men han trodde verkligen att jag var gravid. Nu ska jag faktiskt sova! Håller på att dö av min migrän, usch.

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0