London i juni

3e inlägget på bloggen nu då! Både jag och Hanna har bloggat förut, men vi väljer att inte skriva ut vad adresserna är.. Om ni av någon anledning skulle vilja veta det får ni söka upp det själva.

Idag har jag varit på stan med min bästa vän Rebecka. Vi gick in i en massa butiker och det slutade med att båda köpte en varsin, skitsnygg, kavaj ifrån veromoda. När vi kände att vi var klara med det så gick vi till en kina resturang och köpte buffén där. Vi fick förrätt, varmrätt och efterrätt! Haha. Kan ju säga att vi blev mätta. Vi satt och pratade om allt möjligt verkligen. Så skönt att prata ut med någon som verkligen förstår mig och veta att någon lyssnar.

Just det.. Jag och Rebecka ska även åka till London nu i juni. Vi ska bo på Hilton.. Ska verkligen bli jätteroligt och ser fram emot det mer än någonsin! Haha. We're gonna have sooo fun!



xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: IDA

Vad kul det låter (att ni ska åka)! :D Jag och Lina blev komiskt nog sugna på att åka och bo på Hilton i Berlin för bara någon vecka sedan. Det var ju dock inte samma stad men ändå. Haha.. :) Hoppas ni får kul!

2010-05-14 @ 20:32:18
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0