Champagne

Haha sitter och dricker champagne med min väns mamma! så himla mysigt. plus att det är fint väder och terassen är nybyggd! Jag älskar't! Har precis ätit god mat också! snart är det väl hemgång för mig. Eller man vet ju aldrig. Skola imorgon iofs. Inte okej, jo ska bara lämna in min kärleks krönika om Tokio Hotel kommer förmodligen få MVG eller det fick jag på den förra iallafall ILOVE ME!

jag och Ida är fan bäst. vi har bloggat drygt en vecka och har cirkus 300 läsare!
ni är så söta! tänkte lägga upp lite bilder också från när vi var ute på pappas klubb:)


 

Nu ska jag fortsätta kolla på Wallander. och njuta av min champagne. Herre gud vet inte ens hur det stavas..HAHA!

Kanske mobil bloggar lite sen. man vet aldrig

Chaoooo /hh



Kommentarer
Postat av: GoSSIP

vilket skämt att ni skulle ha fått 300 besökare på så kort tid!!!

2010-05-23 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0