Bester live act

GODMORGON!

Har dock varit vaken ett tag, haha. Men det beror bara på att jag vaknade typ vid 9 utav att jag nös typ 10 gånger på rad, haha. Visste inte ens att det var möjligt att nysa så många gånger i streck.. Idag har jag iallafall inge feber längre, men bara jävligt ont i huvudet. Ska lägga mig ute på min terass och steka lite.. Kommer säkert somna! Är inte helt på topp liksom.

Btw så funkade livestreamen rätt bra igår trots allt. Det var bara i början den hackade, men när det var någonting Tokio Hotel relaterat så funkade det alldeles utmärkt! Mina pojkar vann såklart "Bester liveact" som de var nominerade i. Och sen delade även Tom och Bill ut ett pris! Är fortfarande avundsjuk på att Rebecka och Essi var där, men är glad för deras skull också såklart! Nästa år ska jag dit, om Tokio Hotel är nominerade och tänker vara där såklart, någon som är på?

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0