Angående Bella & Tyra show.

Satt precis och kollade på Bella & Tyra show när Alexandra aka "Kissie" var med. Jag tycker verkligen att det var riktigt modigt utav henne att dyka upp, trots hennes påhopp mot Bella. Jag blev dock chockad över att hon var och vågade vara så himla kaxig. Jag vet faktiskt inte ifall det var "Kissie-rollen" som kom upp för att hon var osäker och nervös, eller om det faktiskt är så att hon är lika bitchig som "Kissie" är i verkligheten.

Oavsett hur det nu är så tycker jag inte att det är okej att hon beter sig som hon gör. Visst, det är bra med tjejer som vågar stå för det man tycker, men jag tycker personligen att hon är allt för överdriven. Hon verkar vilja trycka ner allt och alla förutom de i hennes lilla bubbla. Så som blandannat Dennis M och vilka det nu är hon umgås med (?).. Dessutom säger hon emot sig själv lite då & då också. Som när hon säger att hon ger alla en chans, men inte Bella och Tyra som hon precis sagt att hon inte tycker om. Haha. Det är skrattretande!

xoxo, Ida

Vad tror ni? Hade hon rollen Kissie med sig in i studion eller är hon så i verkligheten också?


Kommentarer
Postat av: It is all about Boys.

Jag tyckte verkligen att hon var för Kaxig. Oavsett om hon spelade en karaktär eller inte. Så där beter man sig inte om man är uppfostrad på rätt sätt!

Dubbelmoralisk och ganska osmart bimbo, enligt min mening.



När någon av Tyra eller Bella frågade om vad hon tror att hennes operationer ger ut för signaler till unga tjejer som ser upp till henne svarade hon:

Jag hoppas dessa tjejer har föräldrar som säger åt dem att dem inte ska härma Kissie.

- Då känner jag, att hon kanske inte hade det? Föräldrar som gav henne råd..



Oavsett om jag är myndig, så hade min mamma bett och bönat om att jag inte skulle genomgå en sådan operation. Så som jag känner det, så är mina föräldrars åsikter ganska övervägande i mitt liv. Dem känner mig utan och innan, och råder mig att göra saker som gör mig lycklig i längden och inte bara för stunden. Alexandra kanske inte har den förmån att ha det så, och då förstår jag hennes osäkerhet.

2010-05-14 @ 23:45:18
URL: http://itisallaboutboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0